:-)

Saker och ting börjar ordna upp sig!  Jag har börjat acceptera att Darini kommer behöva lång tid på sig, och det är han ju självklart värd!

 

Har ju en häst på G, har kikat lite på en film, dock inte någon superfilm, menmen! 
Ska ev. åka och provrida den på lovet :) Verkar lovande, fast lite svår i vissa situationer. Menmen, det märks!

 

Har tröst shoppat lite grejer idag, typ ett par luddboots och ett par sporremmar. Bild kommer när de dyker upp här hemma. Tror nya pållen kommer bli super snygg, dock innehåller sakerna rosa, och det är en valack hihi!

 

Jag håller på att bli sjuk, har typ haft feberfrossa från och till på jobbet hela dagen. Inte roligt när man jobbar 08-21 men jag överlevde! Hoppas jag mår bättre imorgon, för jag hatar att vara hemma från jobbet!

 

More update imorgon :)

 

Minns inte ens hur det känns där uppe på din rygg<3 :'(

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0