Helgen!

Nu är det redan söndagkväll och vardagen börjar 05.00 imorgon, sucks! 
Jag måste verkligen gilla mitt jobb, den där jäkla pendlingen tar 4h av mitt liv - Varje dag! 
Jaja, i helgen har jag ju jobbat också dock hemma i Karlskoga. 
Kom på igår att jag endast är ledig 4 dagar i månaden, hur sjukt låter inte de? 
Jaja, "ledig får man vara någon annan gång"

 

Helgen har varit lugn förövrigt, Andreas har varit hemma och pysslat lite. Äntligen har vi fått upp vårat köksbord, haha.

 

Darini har blivit pysslad med - massa rykt och mys ♥

Igår var det -20 grader. Snacka om att jag är nöjd med Varm-stall och Varm-ridhus!

 

 

Jag längtar till sommaren!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0