första februari tvåtusentolv

Idag är det första februari, och jag erkänner- Jag var tvungen att kolla upp stavningen på Februari haha och jag ska jobba på skola? ojoj :P

 

Dagen har varit on the road hela dagen. Tur jag är stress tålig! När bussen ifrån jobbet rullade in i Kga, hoppade jag in i bilen, åkte direkt till ridskolan och hade en nybörjar lektion. Det var andra gången dom red, och dom var super duktiga!

 

Sedan tog jag hand om min lilla sjukling, som går SUPER fint på stallgången. Han är typ frisk(?). Vad vet jag! 
Måste lägga in en bild på honom strax, i sin nya grimma, super söt!

Imorgon är en ny dag, Torsdag. Dagen bjuder på jobb och stall. vilken variation alltså! haha!

Jag har också gjort en spännande sak ikväll - Ev. berättar jag när jag vet mer.
Eller, jag har kanske TVÅ spännande saker att berätta - hihi!

 

Nä, nu ska jag göra ett tidsinställt!

 

Cya!

 

Mamma och Faran får stå för bilden idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0