Träningen

I Onsdags var det träning i Kristinehamn igen. Darini kändes fin från början, och de höll i sig. Bara jag rider, och inte sluta rida när han kämpar så. Han känns verkligen underbar nu!

Igår fick han gå på utebanan, och han är så pigg. Men fortfarande fin. Åh jag måste verkligen ha världens finaste häst! Förstår att folk gillar att prata skit om oss, jag skulle oxå vara avundsjuk om någon annan ägde Darini hihi ♥ 

Idag tog vi oss en sväng ut, Bara Darini och jag. Hur mysigt som hellst. Var första gången jag red ut själv enda till Masten och tillbaka. Vi galopperade så fort att jag började undra hur jag skulle få stopp. Haha men eftersom han är så sjukt välriden så behövde hag bara säga proo så stannar han. Det var verkligen härligt. Även om han testar mig lite, och ska vända när han tycker att han inte behöver gå över järnvägen tex. Men efter lite övertalning så både gick han över järnväg, och hoppade över ett JÄTTE STORT  dike med vatten. haha!

Ikväll har jag lovat min kära pojkvän att komma och kolla på hans match. Jag vet inte, jag har inte sett så många fotbollsmatchet i mitt liv, men jag tror verkligen inte det är något för mig. Haha! Men man får väl ställa upp.  Han brukar ju faktiskt följa med upp ibland och sätta på täcken osv på hästarna.

Jag ska strax upp och ge dom betfor, fylla på vatten och sätta på små pojkarna pyjamaser :)

Slänger in lite bilder på Faran, som tyvärr är konvalicent och antagligen kommer förbli så. Men, sällskaps häst dör han inte av att vara min älskade lillebror♥


















Bäst♥


Lindha

Kommentarer
Postat av: Madde P

Så himla roligt för dig att Darini går så bra!!Den hästen är du verkligen värd :) Men vad säger du om Faran?Är han konvalecent? :( Fina han..

2011-05-13 @ 17:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0