Torsdag

Nu var det sådär länge sedan igen jag skrev, men jag har inte haft tid.
Det har ju inte hänt så speciellt mycket heller för den delen.

I söndags vilade Darini efter tävlingen, det var han värd! Sedan i måndags blev det ett pass på utebanan, vi tog lite kort på honom också, red lite bommar. Mest jogging!
Efter Dino så red jag Dompan, han var förvånadsvärd fin faktiskt!

I Tisdags var det ju storm, tror ingen i vårat stall red, inge kul att gå till ridhuset i storm.

Igår skulle vi till Kristinehamn och träna som vanligt, men bilen som är på verkstad, skulle vara klar igår, men var inte klar. Så typiskt. Det blev ett pass i ridhuset hemma istället. Han kändes fin emot slutet, men tyckte att han skulle gå i sitt eget tempo, varken fram eller tillbaka. Inte okej ;)
Efter så skulle jag rida Dompan, men eftersom China behövde röra på sig oxå, och klockan var typ 20.00 så skulle jag inte hinna rida båda två, så Angelica fick rida lite på Dompan, Barbacka. Haha men han var snäll!
China tyckte inte om att det blåste så mycket, och var lite väl motsträvig, men i galoppen var hon fin iallafall!

Ikväll är det Johan träning! Som jag har längtat! Har ju ridit Darini för Johan typ 20 min på Domarutbildningen, och då skötte sig inte Darini exemplariskt direkt ;) Men vi har hittat varandra så mycket bättre, så det ska blir sjukt kul!  Johan är enligt mig, Den bästa tränaren här omkring iallafall! Han som domare, kan ju se med helt andra ögon hur domarna tänker osv.  Hoppas Dino sköter sig, men det tror jag ♥

Slänger in lite bilder från häromdagen..










Darini har på sig:
Röösli sadel
blått Schockemhöle schabrak
Antiglid padd
Gula HV Polo lindor
Rosa boots Fram
Vita boots bak
Sitt vanliga träns..

Jag har:
Carathjälm med bling
Grön Hummel Tröja
Ridbyxor från Ullared
Grå Tretorn
Vita vantar ifrån ?
Spö och sporrar med bling.

Blev ingen direkt matchning haha!



Kommentarer
Postat av: Alva

fin blogg !

2011-05-27 @ 13:00:37
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/
Postat av: Fluffet

fina ni är!! :D

2011-05-27 @ 13:31:24
URL: http://fluffet.wordpress.com
Postat av: Maria Johansson

sv: Om min häst var klumpig och trampade sig skulle jag självklart använda boots och då skulle jag givetvis köpa snygga boots när jag ändå använder boots. Men vad köper du för några då? Svarta känns ju som standard. Några andra färger ser man sällan på dressyrhästen vid träning tycker jag, eller? Iallafall inte där vi håller hus!



/Maria

2011-05-28 @ 10:43:02
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Härliga bilder! :)



Sv: Tack! Ja, det är jag nöjd över! :D

2011-05-28 @ 17:14:27
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0