Ny hjälm

Jag behöver verkligen en ny hjäm. Har ju en Carat med massa bling på, och som tävlingshjälm har jag en JW med blingad rosett. Såg att några bloggar hade dissat den som dressyrhjälm, men jag älskar den♥

Men min vardagshjälm börjar bli sliten och är stor eftersom jag envisas med att ha mössa under ibland haha!
Mamma skriker när jag rider utan i ridhuset, och på hoppbanan måste man ju faktiskt ha hjälm. På hela anläggningen, förrutom i gamla ridhuset.

Men, vad för hjälm ska man ha? Jag vill ju ha en rosa såklart, haha! Blir nog en GPA hjälm, en såndär flughjälm, haha. Charlie har en, som är jätteskön, men hon har liite större huvud än mig så jag får nog köpa en egen ;)

 En sånhär har jag nu.



Och en sånhär vill jag nog ha

 


Har ni något förslag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Lindha!

Hur mår du annars? din nya ser jätte fin ut! :) Kul att det går så bra :D

kram kram

2011-05-13 @ 21:29:50
URL: http://annajarnald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0