I helgen..

Har jag bara jobbat väldigt mycket !  Igår fick darini vila eftersom jag jobbade hela dagen och natten.. imorse började jag 10 igen, men slutade 16 så det var okej!

Red på hoppbanan idag, med Angelica och Luna. Det började med att Luna hoppade över diktet (?) fast Darini och jag fortsatte på grusvägen, haha!
Darini kändes sjukt fin. Hade planerat in lite hoppning för skojs skull, och det gick super. Ska bli kul o rida dressyr imorgon nu när han känns så underbart fin!

Slänger in lite bilder från häromdagen!










Visst är han underbart söt?

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Vilken snygging!!

2011-05-02 @ 20:30:15
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0