Utsläpp

Nu ska jag snart åka upp till stallet och släppa ut vilddjuren..
Andreas och jag ska till Västerås direkt efter de ( mocka fick jag göra innan oxå ;) , hans morfar eller något hade fyllt år :) Blir trevligt, hela våran lilla familj, Jag, Andreas o såklart Lillprinsen CoCo åker iväg :)

Igår blev de ingen ridning, hjälpte mamma o Äva Lena med att ställa iordning nåt bort dom skulle ha på Loppis. Dom har tydligen vår städat o skulle sälja massa saker.. sen när vi kom till stallet mådde inte Luna så bra. Men de är inte min sak o berätta om ;) De slutade bra iallafall!

På måndag SKA jag se till o köpa en bra kamera, jag blir tokig. Jag vill ta massa fina kort.. jaja :)

Nu har jag löst licens och även kollat ut lite tävlingar, ska bli roligt. Hoppas mitt tävlingsschabrak som jag beställt kommer innan första bara! kan vara bra att ha!

Nej nu ska jag åka, Hoppas Hästarna blir nöjda när de är så fint väder :) Och darini ska bara få ha ett täcke på sig idag, de uppskattar han nog väldigt mycket :)

Cya!


Lillprinsen när han var liten bäbis bara ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: ooh tusen tack :)

2011-03-13 @ 20:07:40
Postat av: angelica

stackars luna :(



vilken klubb ska du byta till ? :D

2011-03-14 @ 14:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0