Tråkigt Beslut

Andreas och jag har tagit ett tråkigt, men bra beslut. Herman ska få bo kvar hos sin underbara "fosterfamilj".
De är helt perfekta, och han har det så super bra, att det är synd att flytta på honom.
Tråkigt för oss, men som djurvän kan man inte alltid tänka på sig själv.
Fast jag måste erkänna att det finns en tanke bakom allt oxå, Det kommer flytta in en liten Hona såsmåning om. MIN FÖRSTA EGNA AVELSHONA :)  Det är längre fram i tiden, inte just nu, men inom rimlig framtid iallafall.
Skaffa er aldrig en sphynx, det är ett så sjukt beroende framkallade litet djur ;)

Jag är ju tokig av mig, men jag kan inte få nog av alla dessa underbara :)
Hela min lägenhet, förlåt våran, är dränkt i kattsaker. Det är klätterträd, rosetter, pokaler, tavlor, You name it!
För o inte prata om katterna, haha!

Och inte att glömma, Det största rummet i våran lägenhet är kattrummet. Haha Andreas ångrar sig nog många gånger att han flyttade ihop med en så knäpp flickvän :)






Alla fyra knasbollar :)
Från vänster: Gobi, GulleFjun, Prada och Barbie

Avslutar med en bild på väggen i köket


Kommentarer
Postat av: Louise Moritz

Vi är jättelyckliga kan jag säga. Herman har satt väldigt djupa spår hos oss. Och detta beslut visar bara på hur underbara ni är som bryr er om djuren i första hand.

2011-03-16 @ 10:23:08
URL: http://knyppeltanten.blogspot.com
Postat av: Emma & Sara- Foto, Hästar & Kaniner.

Mysigt med så många missar (:

Själv har man en sibirisk katt, världens mysigaste - och hårigaste :p

2011-03-25 @ 13:46:53
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0