Länge sedan igen!

Nu  var de sådär länge sedan jag skrev igen, Kan bero på att jag legat döende i soffan med en sjuuk förkylning. Men hästarna har rört på sig hela veckan, man kan inte vara sjuk när man har häst har jag lärt mig. Mockandet och matandet lämnade jag över till mamma, som sköter de där lite bättre än jag ;)
Göra hö påsar är nog de tråkigaste som finns, och eftersom mina hästar är stora som höghus så äter de oxå väldigt mycket hö.. Men jag tror mamma tycker om att göra påsarna, för hon klagar inte ;)

Sedan jag skrev sist så har jag hunnit med både Gbg horse show, och ullared.
Jag tänkte skriva ett eget inlägg om de snart, för de hände en sjuk rolig grej på Ghs.
Sen ska jag även visa de jag köpte :)

så länge får ni en bild :)



jag längtar tills april när de är dags igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0