kvällsinlägg

Idag gick Darini riktigt bra på hoppbanan. Det var mycket vatten men nästan ingen is så det gick allatiders att vara där. Kan vara bra att ha ridit lite på utebanan när framridningen är ute på söndag.

Red riktigt fina 4or och 3or längst långsidorna, spikraka serier. Dock måste jag lära mig räkna, men det är ju därför jag köpte en läromästare - För att lära mig!

Faran hade vi bilträning med på vägen. Mamma ledde och jag körde bilen haha. Det gick alla tiders, men det är lååång väg ( hoho vad rolig jag är) kvar tills jag själv kommer våga gå med honom på riktiga vägen bland andra bilar.

Sedan är jag så besviken och ledsen över en sak så jag egentligen vill lägga mig under täcket och gråta som en liten unge, men nepp mina vänner, det bjuder jag dock icke på!


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Ja gör det, vore kul att se! Jag ska kolla om pappa tog några bilder det året med.. Jag har ju varit där de senaste sex åren eller så! Men pappa har en tendens till att bara ta kort på prisutdelningar tyvärr :/

2011-03-25 @ 08:37:37
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/
Postat av: Team Norrlandsryttarna | Jessica & Linn

sv; hmm.. kanske borde slå på stort och beställa den i rosa då :D

2011-03-25 @ 09:10:45
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0