irriterad

Jag blir så irriterad.. De finns ju typ inga tävlingar alls förrens typ i Maj/juni. Jag vill tävla nu!

Eftersom jag köpte Darini i slutet av förre året så hann vi ju aldrig kvala till MSVB, och måste därför rida två MsvC innan vi kan gå vidare.  men första tävlingen blir nog 24/4 i Surahammar. Där fanns de någon MSVc klass iallafall. 

Jag tyckte vi kunde ha haft en MSVc klass i helgen som var på kgrk, men de var ingen annan tror jag som tyckte. Istället för två Lb klasser.. jaja ingen ide o klaga :)


Nu har jag iaf bestämt klubb, för de verkar inte bli något Div1 lag i år heller, och om de blir de kan jag ju låna ut mig själv haha :)

Jag är sjuuukt sugen på o tävla!


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Ja herregud, det har varit fruktansvärt de två senaste åren, jag har varit där cirka 6 år i rad eller något liknande och några år har det varit helt okej! Hoppas på bättre väder detta året :) Hörde att de ska ha nationell och upp till Intermedier I (rykten) Men hoppas att det stämmer :)

/Maria

2011-03-10 @ 11:20:58
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/
Postat av: Renée

Sv: Ja det är en vanlig kålrot som man kan köpa på vilken affär som helst. Men den bör vara ganska stor så jag köper alltid den största jag kan hitta. Alla mina hästar av älskat kålrötter. Det kan ju vara värt att prova iallafall. :)

2011-03-11 @ 09:24:16
URL: http://www.dressagelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0