Hur svårt?

Hur svårt ska de vara att hitta ett par benlindor på 4 Meter?
Det är näst intill omöjligt att linda StarBoy snyggt med 3.5 meters.. Åh jag blir tokig!

Ska åka in till hööks o kolla på deras, jag vet att de har några iallafall!
Sedan ska jag försöka åka in till färjestad o kolla på Mias Paddarna, jag behöver nog några fler, och StarBoy behöver oxå några fler :)

Just nu inbillar jag mig att jag städar, vilket jag inte gör. Det är otroligt tråkigt är de, men jag måste.
Annars är de ju andreas som städar, men någongång måste jag oxå göra de..och idag vore de ju bra innan helgen osv. Och då kanske chansen är större att vi stannar på Hööks imorgon när vi ska till västerås? Om jag städar riktigt bra så kanske vi hinner in på Till Häst oxå? haha :)

Igår red jag Darini i ridhuset igen, med Kandaret på.
Han var Sååå otroligt fin. Formen var perfekt redan från början! De finns massor att jobba med, men nu känns de verkligen som jag hittar nya knappar varje dag! Jag glömmer lätt bort att jag inte haft honom så länge. Han är helt underbar.

Igår var de fokus på Fram, tillbaka, Fram tillbaka osv. När han går rätt i formen får jag lite problem med att länga honom längst långsidorna. Snett igenom är inga problem, men jag vill ju ha fram honom för skänkeln vart som hellst.  i slutet blev jag lite trött på honom, red lätt några steg, och sparka till honom lite mer ordentligt för att få någon reaktion. och Vips så ökade han traven så mkt på långsidorna att jag glömde styra. haha. Vi måste hitta något mellanläge, Inte sega och inte öka matte ur sadeln utan något mittemellan :)
men de kommer!


De blev inge DIV1 lag för de finns inte tillräckligt med folk. Tråkigt, men nästa år kanske :)
Jag måste lösa min licens oxå snart, Klubbbytet blir spännande:) Men de känns helt rätt så de kan nog bara bli bra!

Nu ska jag snart ta tag i städningen :)

CyA!


Kommentarer
Postat av: Therre

Kolla på Granngårdens "egna" lindor liksom, tror dom är typ 4 meter. Dom blir iaf som klumpar på Picas ben :P



Duktigt med mkt uppdatering!

2011-03-11 @ 13:46:44
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Sv; Jag håller med! Riktigt snyggt :) Man kan inte tro att det är från Hööks och faktiskt ganska billigt!

2011-03-11 @ 15:32:42
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0