Fail

Jag har skaffat Big Brother 24-7.. så de närmaste månaderna kommer jag vara okontaktbar haha!
nejdå, men de är sjukt roligt och skönt när man ska sova osv. De är såntdär program man inte behöver koncentrera sig för att kolla på .

Darini har äntligen fått sin sko, min hovslagare är nog bäst. Han kommer alltid till mina hästar precis när de behövs, även om klockan är 7 en lördagmorgon :)

Ikväll ska jag träna, De blir bra, för de var ett tag sedan vi tränade. Vi är nog lite ur form just nu, men de ska vi ordna.
Igår kändes världens bästa Dino väldigt fin. Han la in någon extra växel och blev som en kula.
Han var på bristningsgränsen hela tiden, och kändes som om han skulle explodera närsomhellst.
Men icke, Han är bäst! Den där lilla extra var precis vad vi behövde.
Jag har inte taggad till tävling i helgen, det är en tråkig klass och jag måste rida på tränset, nu när han går så bra på kandaret. Jaja han går bra på träns med :)

Nu är det jobb som alltid!

Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0