Bucas

Hästarna har idag fått varsit nytt Bucastäcke. Det hade tydligen kommit ut ett nytt, som de var någon sorts metall i (?), som var rätt tunt, men skulle värma bra upp till -7 grader, så de lät ju bra :)
Faran ska ha sitt imorgon, premiär. Men Darinis ska vi byta, han behöver ha strl 165, för 155 var för litet. Sedan ska vi byta så han får halvhals oxå :)  Täckena var super snygga och väldigt sköna.
Hoppas hästarna tycker om dom iallafall.
Björn var snäll och köpte båda två, utan att jag ens sagt något :) Han är allt bra snäll ibland hihi.

Darini har fortfarande vila, då hovslagarn är sjuk :(  Idag fick han iallafall stå med sitt BOT täcke och BOT lindor medans jag fixade allt. Jag tror han tyckte de var skönt :)
Måste vänja honom vid de, så börjar en liten stund per gång.

Nu ska jag strax gå en kvällspromenix med CoCo o sedan sova, imorgon bjuder dagen på jobb 8-17 sedan ska jag hinna Vaccinera två av katterna. Och även rida Faran, Imorgon blir en LÅNG dag, de känner jag på mig! Jaja, Ingen idé att klaga!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Sv: Menar du hästen eller hunden ;) Tack i vilket fall :D



Mysig blogg du har!

2011-03-16 @ 11:49:41
URL: http://ylvalarson.blogg.se/
Postat av: Maria

Bucas är bra grejer!!

2011-03-20 @ 13:28:18
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0