Träning

Idag var vi i Kristinehamn, Jag - Mamma - Darini - och såklart hästskötaren!

Darini kändes jätte fin i formen, och framme för skänkeln. Vi tränade slutor, slutor och yttligare lite mer slutor. Hur F**N ska jag rida? Eller när ska jag sluta överrida honom? Fick iallfall till några bra, och då tycker jag det känns helskumt. Jag har nog fått fel uppfattning om hur det ska kännas. Men vi kämpar på!

När vi kommit hem ifrån träningen, typ 21.30, så lastade vi Faran. Mitt mål var två steg på lämmen, och vet ni?  Han gick raka vägen in! Hur stor chans är det? Han är inte lastad på ca ett år om inte mer.
Rakt in, käka lite havre, sakta lugnt ut. Rakt in igen, käka havre, och lugnt ut! 2 gånger.

Han förvånade mig verkligen ♥

När klockan började närma sig 22, klippte jag hovskägget på den gula, som ska iväg och tävla imorgon, debut för iår! kommer gå galant, om ryttare rider SAKTA!  Jag ska spela in min röst som skriker, "korta, håll om, korta, håll om, DET GÅR FÖR FORT! "  Mina ständiga skrik på hoppträningarna :)

Tyvärr jobbar jag kväll och kan därför inte följa med, men jag ska hålla tummarna!

Imorgon ska Darini få jogga på hoppbanan, och Faran gå på lina.



Den gula hoppar fint :)

Kommentarer
Postat av: angelica

2011-06-16 @ 21:54:42
Postat av: angelica

bra med kommentar utan text (y)

men den gula hoppade super idag synd att jag inte fick höra den där inspelningen hela tiden bara.. så hade det gått ännu bättre ;)

2011-06-16 @ 21:55:37
URL: http://ayohli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0