Tisdag

Ja, dagen har gått fort, lite för fort.

Började med en ordentlig sovmorgon, då jag jobbat så många dagar i rad och haft så himla mycket att göra, jag var helt slut.

Efter det så åkte jag till mamma för att kolla till en av våra avelskatter, som helt obegripligt tappat ett kilo på bara tre dagar. Han ser ut som ett tunt skelett stackarn. Men nu ikväll hade han ätit lite granna, så hoppas de är påväg att vända.

Nu ikväll har jag först haft hoppträning, vilket var rätt svårt eftersom det blåste så mycket, och vi var ute. Men jag skriker rätt högt endå, så de gick bra :)

Efter det så fixade jag lite i stallet, och sedan red jag Darini i ridhuset. Red med ett par andra sporrar, och han kändes faktiskt helt okej. Igår skrittade vi ju bara i skogen, efter tävlingen. Imorgon är det träning i Kristinehamn igen. Och på Söndag tävling!

Jag har även en spännande grej på gång, men den väntar jag lite med :)

 Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0