Sommarvila.

Mina små pojkar har lite sommarvila. Har strukigt mig ifrån tävlingen den 16-17 juli, tycker Darini förtjänar lite sommaruppehåll. Han har även tappat en sko, och hovslagaren kan inte komma denna vecka pga höskörd?


Igår var jag faktiskt ute på Onsdags klubben på Harrys. Fasiken jag har inte varit ute på typ 100 år, och nä det är inget för mig. Bara jobbigt att inte kunna ta bilen dagen efter. Men det var trevligt på förfesten iallafall!

Igår på dagen var det ju ca30 grader varmt, så jag tog min lillasyster och åkte till stranden. Köpte mc donalds,glass och fikade. Kunde inte vara bättre :) Även jag badade i sjön, och de hör inte till vanligheterna :D Vilken tur att man har så underbara småsyskon ♥

Som ni ser på hästfronten händer det inte så mycket, målade klart min rosa schabrak låda, så nu har jag äntligen lite plats för dom. Man samlar ju på sig endel :)

Andreas har sagt upp sig, och flyttar i Augusti, blir nog super. Dock kommer jag bli tvungen o flytta jag oxå, men de löser sig. Har ev. hittat någonting jag ska plugga till, men vi får se.
Jag är nog inte sugen på Enköping iallafall, känner ju ingen där. Fast å andra sidan umgås jag ju inte med någon här i Karlskoga heller. I Enköping kanske inte folk pratar så mycket skit? Vad vet jag :)

Ska ta med kameran och ta några sommarbilder på mina hästar :)


Kommentarer
Postat av: JULIA [ photo ]

Händer något roligt en dag som denna?:D

2011-06-30 @ 16:20:46
URL: http://photojulia.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vara jättesnällt om du kunde ta några minuter till att läsa inlägget högst upp i min blogg! Jag tvingar dig verkligen inte, men skulle vara snällt om du kunde göra det. <3



http://MODEAPA.blogg.se

2011-07-01 @ 12:07:17
Postat av: Anna

Tyvärr snackar nog folk skit överallt... speciellt inom hästvärlden.. Men man kan ju trivas ändå:)

2011-07-04 @ 14:17:57
URL: http://salentein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0