Onsdag

Dagen började imorse som vanligt, tidigt, och jag jätte trött.

Började Longera Faran som såg fin ut. Han är så vacker att kolla på.
Sedan red jag Darini i ridhuset = 45 grader ungefär. Började med att radion endast kunde få in typ P4(?), jag som ville rida till musik, men jag fick iallafall rida till "hundtimmen" haha.

Jag tränade lite på samma saker som på Johan träningen, Dvs. öppna på medelinjen, och sedan galoppslutor snett igenom. Gick sedan över till travslutor. Och jag suger på slutorna, VAD är felet? Det sitter alldeles säkert hos mig, men varför kan han inte bara släppa till lite? haha.

Glömde ju berätta häromdagen, fixade vi 3 byten i varje♥ Och hur kan då slutorna INTE fungera? en sådan lätt liten sak. Ibland fastnar man bara på ett ställe i vissa moment. Men vi kommer fixa det så småning om.

I kväll nu har jag jobbat som vanligt. Börjar bli lite trött, jobbar till sent, går upp tidigt osv. Men alla behöver jobba, och ingen idé att klaga!

Nu ska jag försöka ladda upp resten ev bilderna på Luna.

 Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0