Jag älskar dig!

Snart närmar sig 3 årsdagen, tänk att det kan gå så fort!
För mig känns det som igår, Jag kan höra din röst fortfarande.

Jag önskar jag fick tillbaka dig. Jag vet att du är med mig, jag vet att du ser oss och är med i allting vi gör.

"tiden läker alla sår", men de läker inte, man lär sig leva med sorgen bara.


Vi är Var bra mycket bättre än alla andra♥

Himlens finaste ängel & världens bästa vän.
Du ser nog att jag inte bytt ut dig mot någon annan, jag slutar aldrig hoppas att du ska komma tillbaka, och medans jag väntar så sparar jag bästa vän platsen åt dig♥
Jag älskar dig, Då-Nu-Alltid!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv. Roligt! :)

Han är jättebra, har ridit för honom en gång med Chaca och det va också supernyttigt. Minns inte hur länge C ridit för honom men tror vi åkt dit i tre- fyra år och det är lika roligt varje gång att sitta på bänken och lyssna och försöka se vad han menar. :D

2011-06-29 @ 11:28:57
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0