Torsdag

Duktiga duktiga Darini!

Idag satt vi tre klockrena byten i varje! Måste be mamma filma någon dag, så jag kan dela med mig av världens finaste häst!

Egentligen ska jag inte alls träna på varken 'ettor' eller 'tvåor' Men det är så kul när han är taggad.
Det ingår ju inga serier inom de närmsta tävlingarna, och jag borde fokusera på slutor.. Men, ibland måste man få testa och tämja lite på gränserna!

Så fort Darini gjort något extra bra så gör jag halt och berömer honom med både klappar och rösten.
Jag tror han växer yttligare några centimeter då...
Han blir så stolt att han lätt orkar fortsätta några minuter extra.



Faran fick gå på lina idag, och jag spände inte in honom.
Han gick omkull igår, så jag ville mest se hur han rörde sig fritt fast på volt.
Och det såg bra ut iallafall!

Imorgon hoppas jag Darini är sugen på uteritt, för jag vill ut i skogen och galoppera.
Han och jag har alltid så roligt när vi är ute tillsammans.


 Lindha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0