Sådär

Nu har jag äntligen lite tid för att uppdatera bloggen.

I helgen så hade jag faktiskt ledigt, så vi drog ner till västkusten, Jag, Andreas, Henrik och Cathrine. Det var riktigt roligt och vi fick bra väder!

Nu är vi tillbaka i verkligheten och jobbar därefter. Andreas har slutat på sitt jobb och är ledig en månad innan han börjar på det nya. Han verkar riktigt nöjd faktiskt!

Darini har haft en vecka semester, det behövde både han och jag. Men igår snurrade vi igång igen.
Red i ridhuset, och han kändes väldans fin. Lite stel i galoppen, så idag körde vi galoppövning på hoppbanan.
Han är så underbart fin min prins.

Härom veckan när jag red på hoppbanan, så red några fler samtidigt. Så när jag hade en skrittpause, red en av dom upp bredvid, och berättade att han tyckte min häst var så sjukt fin!
Och på tävlingen i Skara, så sade en tjej när jag skrittade förbi - Gud vilken snygg häst du har!
Jag blir så stolt jag nästan spricker över Darini. Han är hästen i mitt liv. Jag hade aldrig kunnat drömma om en bättre häst. Vi passar ihop till 110%.
Från att i höstas ha ridit en La2 till om två veckor ska Debutera MSVb4 tillsammans visar ju bara vilken otrolig läromästare han är! Åh, jag blir helt pirrig i magen när jag tänker på honom. Min bästa vän!



Kommentarer
Postat av: Vilja - Sveriges största Häst & Kalv-blogg!

Verkligen jättefin! Det är så kul att höra när folk tycker ens häst är fin, det värmer mer än när man får komplimanger själv :) En fråga bara; hur stor är han? :)

2011-07-23 @ 13:18:00
URL: http://kalvgalen.se
Postat av: emily

Hej! Är det den Darini som Ann Hammarlund tidigare ägde? :-)



2011-07-28 @ 16:15:01
URL: http://livetmedella.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vilken fin häst du har. Den översta bilden va ritkigt bra :)

2011-08-27 @ 20:46:43
URL: http://lbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0