update!

Här är inte uppdateringen på topp!

Anledningen är att vi är mitt i en flytt, Faran skrittas och Darini rids lugnt på hackamore, just för att han har trampat sin sko snett, IGEN! Hovslagaren kommer imorgon hoppas jag!

Vi har bytt lägenhet till en heelt toppfräsch, med nyrenoverat kök och badrum! Kanske hälften så stor, men mycket finare!

Andreas flyttar till Enköping på måndag, så då blir jag och min roomie Henke, helt själva. Men det går nog bra, ingenting varar ju för evigt.

De enda jag är lite orolig för är, när Andreas åker ut i kriget.. Jag klarar inte av ifall han inte kommer hem levande.
Usch, det går nog inte att föreställa sig. Menmen, jag kan ju inte neka honom.
Får väl lite på att han kan sitt jobb, och inte utsätter sig för fara.
Det är iof fara att bara åka ner till Afghanistan, men det är väl ingen idé att gå omkring och vara orolig tror jag.

Blir en bättre updatering när jag fått ordning på min dator. Henkes tangentbord är sjukt jobbigt!

/ Lindha

Kommentarer
Postat av: Ninni

SV: Visst var det bra priser? Man blir jätteglad av priser man verkligen kan använda :)

2011-08-23 @ 09:50:26
URL: http://qpintraining.blogg.se/
Postat av: Therre

Det var ta mig fan på tiden!

2011-08-23 @ 12:45:07
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Maria Johansson

sv: Haha Arras är liiiiten, han har 135 på många täcken :P Han är bara 163 och kort i kroppen =) /Maria

2011-08-24 @ 09:53:48
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0