Söndag

Sådär, nu är helgen slut.

Igår så hade jag faktiskt en hästfri dag, eller ja, nästan.. Jag var där och gav Darini medicin och betfor åt båda två :)

Andreas hade ju styrt någon sorts fest här hemma, så hela lägenheten full med öldrickande pojkar, hmm..
Jag var chaufför, eftersom jag inte alls dricker. Jag är sjukt tråkig, men jag orkar verkligen inte.
Det är jobbigt att inte kunna köra bil, inte ta sig vart man vill. Nej jag är nykter :)


Idag stod ridning på schemat. Nu hade jag gett mig tusan på att Darini skulle hålla sig på alla fyra benen.
Jaja, jag tror jag löste det. Jag är sällan rädd, och om nu Darini fått för sig att jag skulle ge mig, då trodde han fel!
Han får nog hitta på något riktigt ruskigt för att jag ska ge mig.. Så nu ska han vara on the road igen.
Ska känna på honom imorgon igen. Idag kändes han pigg och framåt. Självklart stel, men han har ju vilat i ca 2 veckor, så jag kan inte förvänta mig någonting annat.

Imorgon ska Faran få nya skor. Sedan ska han skrittas en vecka, och sedan kör vi igång igen!

Min lillasyster kommer upp och hjälper till i stallet imorgon FM. Tänk om hon kunde få en egen liten B-ponny, jäkel vad jag skulle drilla henne! Hon skulle bli bäst <3

Just nu jobbar jag ju ingenting, så behöver någon ridhjälp så säg till! Jag kommer klättra på väggarna snart, haha !


Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0