tjugoandra januari tvåtusentolv

Redan söndag? Tiden går sjukt fort!

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på mat. Väntar också på att Emelie, ska komma och hämta upp "mamma katt" som ska åka till linköping en sväng - spännande!

ikväll ska jag åka och hämta min vapendragare Prada. Hon har bott hos mamma ett tag, men ska nu flytta hem till mig igen. Jag är överlycklig!

Ikväll lägger jag upp bilderna på förhoppningsvis min nya spooks kavaj.
Nackdelen är ju att jag vill tävla, NU!
Speciellt på hemmatävlingen i början av Mars.

Kanske du har någon häst som vill tävla lite dressyr?
Tror det är Lb-La och nån MSV klass.. 

Längtar tills ikväll när jag får åka upp till Drömhästen igen.
Björn hade ju honom igår eftersom jag jobbade hela dagen+kvällen.

Tur man har världens bästa föräldrar


på återseende  :D


image description

Här har han precis fått sin fångdiagnos, lika glad och lycklig som vanligt♥

Kommentarer
Postat av: Emma - Med bebis i magen ♥

Tack så mycket :)

Jag gör tyvärr inte gratis designer, dock. Men roligt att du gillar den :)



Kram

2012-01-22 @ 18:24:51
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0