Tid?

Vad gör man när man inte rider? Vad gör alla andra som inte har hästar?

Idag har jag iallafall varit på stan med Therre , Vi har gått i de tre(!) affärer som finns, och sedan ätit lunch. Två koppar kaffe hann vi med också!

Jag köpte en brun/rosa Adidas tröja, för ynka 250 kr. Snacka om kap.
Är alltid bra att kunna ha storlek 164 ifrån barnavdelningen. De blir liksom lite billigare :)


Just nu har jag så svåra sömnproblem, jag blir galen!
Det började när Darini fick kolik, då var jag rädd att de skulle ringa på morgonen i stallet.
Men nu kan jag bara inte sova, är glad om jag somnat vid 4 på morgonen.

På detta så har jag nackspärr. Haha, de blir värre och värre.
Jag tror min kropp börjat inse att jag inte rör på mig alls.
Nu har jag inte ridit på snart tre veckor, Hur illa är inte de?

Ikväll ska jag ta med mina BackOnTrack paddar och ha under nacken. Borde funka :)

Jag ska också sola solarium, lite värme skadar aldrig. Jag klär lixom inte i att vara blek, haha!


Nu ska jag åka upp till min prins.

på återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0