Ridit!

Idag har jag RIDIT!

Snacka om träningsvärk imorgon, haha!

 

Var ute i ett annat stall, med kallridhus. Fytusan vad skönt med varmridhus, man blir rätt bortskämd!

Hästen jag red är en valack född 05, och hur söt som hellst.
Har ridit honom en gång i höstas också. Han har så hög ridbarhet, och ger en så fin känsla. 
Han är rätt liten, men bär upp ryttaren bra iallafall. Jag är ju lång, men de varken känns eller syns direkt. 

Ska iallafall få rida och träna och tävla honom lite. Jag blir överlycklig! Speciellt när han är så rolig!

 

Just nu står jag som reserv till hemma tävlingen i mars, på en LB2. Vet inte när jag startade en så låg klass senast, är nog rätt många år sedan. Men de ska bli super kul!

 

Snor en bild ifrån hennes blogg ;)

 

Söt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0