Fahrenheit

Det är så otroligt svårt att blogga när man inte rider någonting.

Men idag ska mamma komma till ridhuset med min andra lilla häst, får vi se om jag överlever.

Han är ju inte den pålitligaste lilla häst som  gått i ett par skor ;)

Jag passar inte alls ihop med honom, och han passar inte ihop med mig - Thats it!

Men i brist på annat så ;) Man får ju inte glömma att vi faktiskt HAR passat ihop, en gång i tiden. Vi kanske någongång kan hitta tillbaka till det. Det återstår att se! Hur som hellst är det ju ett bra tillfälle nu när Darini inte rids, eller hur?

 

En av få gånger han har alla fyra hovar i marken ;)


Jag älskar honom som han är, men ibland är man inte menade för varandra helt enkelt!

Fast det ska vi ändra på nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0