p å s k l o v

Yepp Yepp, påsklov står på schemat. Är ledig hela veckan + måndag nästa vecka, hur skönt?
Dock ska andreas operera ögonen idag, typ just nu. Så kommer behöva ta hand om honom hela veckan. 
Jaja det är det väl kanske(?) värt. haha!
I helgen har jag jobbat, pysslat lite med Darini och spelat bingolotto, värsta tantvarningen.
Imorgon ska mamma och jag ta en tur till Örebro, Darini ska få ett nytt täcke. Fick en bild på hans NYA amigo täcke igår, ni ska få se snart..
Ska även köpa nya paddar och kanske något mer roligt? Idag tänkte jag ju skritta på honom, men tar nog det imorgon istället :)
Till helgen hoppas jag det blir provridning och ev. ny(?) häst... spännande va? Kommer inte berätta mer innan det är klart..
Nu ska jag påskpynta balkongen :) Cya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0