Måndag

Nu ska vi se om de fungerar att blogga ifrån iphonen?

Helgen har varit lugn ifrån tävlingar, men jag har endå fått lite tävlingsfeelings. I lördags satt jag som domarsekreterare på Filipstads ridklubb, skrev åt Pia Hvittfeldt. De var bara en lc2 och en Lb1 men vi hade väldigt trevligt och skrattade massor! Tiden bara sprang iväg :)

På kvällen stod de vin på schemat och utgång på nightshift.. Hmm Charlie och jag är nog liite äldre än medelåldern där inne, men kul vare, och vi hängde en hel del med kända bloggaren paow! :)

Igår tog jag och Andreas bara lugnt, gick promenad med båda hästarna i kvällsolen - mysigt!

Just nu är jag på väg hem ifrån jobbet, detta eviga pendlande, menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0