Nytt år och ny blogg..

Nytt år och ny blogg... Ska verlkligen försöka uppdatera ofta här nu.. vilket jag inte är så bra på menmen ;)

Den här bloggen är mest till för mig själv så jag kan hålla koll på vad som händer i mitt liv och framför allt katternas och hästarnas liv.

Just nu går vi i väntans tider på att barbie ( S*Vintermånens Florence Pink Lady) Ska få sina ungar.
Det är min första kull här hemma och jag är verkligen jätte nervös.
Barbie har en ganska ovanlig blodgrupp - vilket gör att ungarna inte får äta hennes mjölk de 24 första timmarna. Så jag måste vara med att vakta och även se till så dom inte äter på henne.

De kommer en närmare presentation om alla katter och hästar.






Barbie ser väldigt trött ut ;)
Efter utställning i örebro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0