fortfarande i väntans tider...

Jag går fortfarande i väntans tider.. inga kattungar ännu. Inatt ställde jag klockan en gång i timmen bara för att hålla koll på Barbie. Alla tre djur i sängen såg lika frågande ut varje gång jag vaknade och satte mig upp.
Men nä inga kattungar där inte :/  Idag har vi mest legat i soffan alla tre medans Andreas tjänar pengar ;)
Jag tror alla var lite trötta efter nattens väckningar.

Men en tripp i skogen har CoCo och jag iallafall hunnit med <3 Även en sväng in på Arken Zoo, där han fick en sprillans ny jacka. Han blev super fin! CoCo försökte även bajsa inne på Arken, men snabb som matte är hann vi ut, tråkigt för CoCo  hihi ! 
En sväng på Ica maxi blev de oxå, bra träning för CoCo att sitta i bilen.
Köpte äntligen mitt Favorit Helly Kitty påslakan..  När ska jag bli vuxen? !


Nu ska jag äta lite och vika in kläder i garderoben.. 
Föressten igår, skurade jag hela golvet i kattrummet, med SVAMP haha!

 
Mammas ena leonberger Frodo, jag och CoCo :)


Nakenhund VS Nakenkatt ;)

Ikväll kommer det en presentation av CoCo och alla katter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0