förlåt

De blev inget inlägg igår kväll om CoCo och alla katterna, jag somnade i soffan!

På kvällen red jag Darini i ridhuset, och jag fick igen för dagen innan när jag sa att han var seg. Fyfasiken vad han var jobbig igår. Ingenting funkade, varken skritt, trav eller galopp. Mina armar var som spaghetti efteråt.
Typiskt att han måste vila idag eftersom jag jobbar kväll och vi kan inte lämna Barbie ensam hemma..
För visst sjutton har hon inte fått några kattungar inatt heller :( 
Jag orkar snart inte vänta mer. Klockan ringer en gång i timmen på nätterna och jag är helt slut på morgonen.
Så idag gick jag ner och la mig i soffan till typ 11. Nu är jag iof ganska pigg :)

Igår köpte jag nya ridstövlar, ett par gråa Tretorn. Jag älskar ju mina svarta men de börjar bli så trasiga, så jag köpte ett par nya! Värsta bra priset..599:- .  Utan snörning såklart, för snörningen tycker jag blir lite mycket, Jag rider ju faktiskt dressyr ;)

Även om jag är dressyryttare så älskar jag att softrida i tretorn. Rider man första hästen i mina Cavallostövlar som ännu inte blivit mjuka, så rider man andra hästen i tretorn. Det är som att stoppa fötterna i foppatofflor haha!


Nu borde jag fortsätta vika in kläder i garderoben och sen duscha.. men jag orkar inte än riktigt.


Blir en dålig bild på mig och D sista tävlingen. Där syns nog mina cavallo oxå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0