Vilken stjärna!

Darini, Vilken stjärna!  Ridningen gick helt underbart bra idag. Red på kandaret, och han kändes jätte fin i formen. Lite bakom ibland, men i slutet var han super fin i traven! Sen att jag rider som en kratta är en annan sak, men han känns så fin och lösgjord nu så de är inte klokt :) Red mycket ökad/samlad/ökad galopp på fyrkanten, med fokus på formen.. Och Mmm jag är kär i honom hihi!

Faran fick vila, Det är 20 minus ute och han har gått 5 dagar i rad, så det gjorde ingenting. Man glömmer så lätt att han faktiskt är under igångsättning. Han blir ju aldrig stel. Så nu när han vintervilat i två månader, så kan jag fortfarande hoppa upp och börja där jag slutade :) Även om jag inte gör det, men tekniskt sett skulle det inte vara några problem.

Har precis vart och handlat, och ska nu käka lite pizza.
Ska även lägga in lite nyheter som jag vill ha =)

Tjaaarrååå


Barbie i tröjjan och prada under :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0