Skärpning!

Det är så svårt att hinna blogga när jag först tränar och är i stallet på morgonen, sen jobbar till 21-22 på kvällen. Mitt dygn vill ha typ 30 h? Går det att ordna?

Igår iallafall så tränade jag Darini för S. Och det gick bra, när jag börjar rida.
Han är så sjukt svår i vissa lägen, men gör jag rätt så gör han rätt.
HUR SVÅRT SKA DET VARA?

Tränade iallafall miljontals övergångar, skritt/halt - Galopp. Han är underbart snäll och blir aldrig otålig utan väntar på mig. Fortsätter även träna att lägga bytena precis där jag vill ha, och inte där han vill ha!

Han har blivit väldigt fin i formen och tävlingarna känns inte alls för långt bort.

Första start blir antagligen 12 mars i Åmål. Två MsvC klasser, eftersom jag måste fixa kvalen inför MsvB.
Men rider jag bara så ska de nog gå att fixa snabbt :)
Man får ju tänka att jag faktiskt bara ägt Darini i 3,5 månader bara <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0