Saknar

Min bästa vän något otroligt mycket.. Jag önskar jag fick dela mitt liv, mina nedgångar, framgångar och allting med henne! Men nu får jag inte det.. Jag får istället tänka på alla underbara minnen jag har kvar.

Jag saknar henne när jag vet att alla andra pratar så otroligt mycket skit om mig och mina hästar.
Hoppas ni mår bättre av det.. Jag bjuder på de!
Jag saknar att kunna berätta allting för henne, och inte veta att hon pratar OM mig utan MED mig.
Jag saknar att hon aldrig var avundsjuk eller svartsjuk, hon tyckte om mig för den jag var.

Jag saknar henne när allting går emot mig. Jag saknar henne när allting går min väg. Jag saknar henne när jag har roligt, och jag saknar henne när jag har tråkigt. Jag saknar henne 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året. Jag saknar henne jämt.  Jag kommer aldrig få tillbaka henne, Men jag kommer aldrig glömma henne.
Min vän, min älskade bästa vän ♥




Underbara du ♥  Alla borde ha fått chansen att ha en lika underbar vän som du!
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0