Sådär

Nu ska jag blogga igen..har varit lite segt med de.. så tråkigt när man inte direkt har något att skriva.

Hästarna går bra iallafall.. Faran rids nästan varje dag på gärdet, och han är SÅ fin min prins <3
Synd bara att jag vet att de inte håller i ridhuset sen.. menmen, en sak i taget. Han kanske har Mognat? :)

Darini har haft roligt i en vecka. Det är viktigt att komma ihåg att även äldre hästar måste få busa av sig.
Så jag har hoppat, ridit på gärdet osv. Han är underbar <3  För varje dag som går blir jag bara mer och mer övertygad om att det verkligen är vi två. Det är min drömhäst! och han är BARA MIN!

Veckan har annars bjudit på jobb, vilket jag tycker är sjukt roligt. Tänk att hitta något man vill jobba med som är så otroligt kul. Visst, de finns dåliga stunder oxå, men överlag, så älskar jag mitt jobb!

I helgen skulle jag ha jobbat, men hon jag är assistent åt var sjuk, så inget jobb :(
Istället blev det en lugn hemmakväll i fredags, ensam med alla djur <3
 Andreas har varit i Enköping och festat.  Det var skönt att bara ta det lugnt iallafall.

Igår fikade jag på stan med en av mina få vänner, de var trevligt :)
Sedan blev det stallet väldigt länge i kylan haha!
Red båda hästarna på gärdet, och Darini och jag gjorde byten i vartannat i snön, Älskling!

Kvällen blev lugn hemma hos Elvis med Mirza och bästaste Charlie. Lite öl och sen VÄRLDENS läskigaste film hemma hos Mirza..fyfan.
De gick inte att slappna av en sekund haha!  Jag som redan är sjukt mörkrädd.
Men det var iallafall trevligt, Det är iof alltid trevligt med Charlie :)

Idag ska jag städa lite, sen blire stallet oxå :) Dino ska till ridhuset och Faran ska på gärdet :)
Men först ska jag dricka upp mitt kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0