Nedräkning

Nu är det ju inte långt kvar till GBG horse show! Weei ! 
MEN, det finns alltid ett men.. Jag har redan shoppat lite idag.. haha! Jag slog till på ett Back On Track ryggvärmare, och när jag endå var igång slank det med ett par  BoT paddar oxå..
Jaja, det var lixom lite uppvärmning inför mässan! hihi !

Idag har jag jobbat som vanligt, 06.30 - 15.00. Det är sjukt jobbigt att börja halv sju istället för sju. Den där halvtimmen gör mycket faktiskt!

Sedan red jag Faran, och efter de skulle jag rida Darini. Men (igen!) han hade skrapat upp ett litet sår, och var svullen på bakbenet. Fast han var svullen i dr bakbenet utan sår. Menmen, Körde en genomgång med klippmaskinen istället och tog en promenix med honom :)  Det är svårt att klippa vita hästar, för man ser ju ingen färgskillnad. Nu hade jag upptäckt att jag hade missat lite mitt på magen, och så var han lite "spårig" på rumpan. Men har man en guldklimp till häst så är det bara att parkera han i spolspiltan och klippa på!


På lördag tar vi oss en tur ner till Ullared innan vi styr färden mot Göteborg, All shopping är ju bra shopping!

Jag har även anmält katterna till utställning i mitten av April. Då bär det av till Västerås. Kul !

Nu ska jag fixa lite!


<3

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag slog till på ett Back On Track ryggvärmare.



Jag villlll ocksåå!



och jag tycker fortfarande det är kul att ni boka biljetterna till söndan ist för lördan :D:D

2011-02-24 @ 22:02:58
URL: http://ayohli.blogg.se/
Postat av: Lindha

Haha det är bara att slå till vettu.. OM du är snäll kan du få låna mitt tills du får ett eget.. men bara du är snäll ;)



Haha skit kul hörru! Men skratta bäst som skratta sist när jag kommer hem med MASSOR av snygga grejor ifrån Ullared OXÅ ;) hihi

2011-02-24 @ 22:19:31
URL: http://lindhadressyr.blogg.se/
Postat av: Hamreryttarna

Hej!

Du missar väll inte våran bloggtävling där du har chansen att vinna en utskrift av din favoritbild i äkta fotopapper?



Kom till tävlingen här: http://hamreryttarna.blogg.se/2011/march/bloggtavling.html

2011-03-04 @ 18:31:43
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0