Jag är otroligt svag för

Mustanger..

Helt sjukt. Jag kan kolla i flera timmar på bilder haha! Och jag älskar att köra fort i min egen, helst med taket nere haha.  Vi har två stycken, Den ena är min och den andra är Björns.
Jag tycker ju såklart att min är snyggast, men jag måste erkänna att det nog är lite mer tryck i björns haha.
Min kan man glida omkring i, det kan man absolut inte i hans iallafall!

Till våren ska min pärla få ny lack, ny cab och ny toning..måste bara bestämma färgnyans! och det mina vänner är inte det lättaste!







Jag är nog svagast för 05:orna.. även om ALLA är snyggast!



Googlebilder

Kommentarer
Postat av: angelica

hahahha, om nån slår mig typ på ryggen eller något lite löst, blir jag dyngröd på en gång, så då har jag en fin haaand där lixom ;))

2011-02-23 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0