10 saker..

Du inte visste om mig

1: Jag är rädd för mörker och hatar att vara ensam.
2: Jag är  slarvig och hatar att städa 
3: Jag är otroligt bortskämd utav mina föräldrar
4: Min högsta dröm är en egen hästgård på västkusten
5: Jag blir nästan aldrig hungrig och äter bara en gång om dagen för att jag måste.
6: Jag har min bästa vän Malin uppe i himmlen och tänker på henne flera gånger om dagen.
7: Jag tycker det är otroligt jobbigt att besöka hennes grav.
8: Min favorit färg är rosa och vill hellst ha allt i rosa
9: Jag sover alltid kramandes på alla mina djur i sängen!
10: Jag äger en Ford Mustang Cab , som är min ögonsten <3


Dålig bild av bilen menmen :)

Kommentarer
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg

Sv; Då tror jag faktiskt att det passar ändå :D

2011-02-11 @ 23:42:29
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0