update...

Sådär, nu var det dax för en uppdatering igen. Anledningen för att jag inte bloggat på länge , Darini har fått FÅNG! Hur lyckas han? Ja, inget att göra åt. Sjuk lång rehabilitering, lång vila, och lång igångsättning. Men, jag måste se positivt.. Nu har det snart gått en vecka sedan han blev halt, vi åkte in i Tisdags, akuttid på ATG. Röntgade och konstaterade iallafalll att det inte blivit någon rotation, tur! Men, 3 månaders boxvila, och vips försvann första delen av tävlingsäsongen :/ Menmen, viktigast är Darini. Han SKA och KOMMER bli frisk! Vi kommer kvala MSVA, och vi SKA rida sjukt bra MSVB ritter hösten 2012, sådeså :) Nu går all min tid till att vårda honom, medicin, specialhö, magochtarm pulver, osvosv. Kyler hans hovar, fyller på spån och torv heela tiden. Men han är värd de bästa :) Inte nog med fång, i Onsdags fick han även kolik. När han inte rör på sig, inte får äta någonting knappt, så är det inte så konsitgt. menmen. De löste sig de också :) Dåligt avslut på det gågna året, men nu ser vi frammåt! :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Fast det där med 3 månaders boxvila vet du ju inte säkert, än.

Det kan gå fortare också.

Visst är det bra att vara förberedd på så lång tid men som sagt- har du tur så blir det kanske "bara" 6-8 veckor eller nåt. Så var det med min!

2012-01-01 @ 19:29:57
URL: http://birgittashastsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0