Nytt stall - Nya tag!

Sådär, nu ska jag ta nya tag. de har jag lovat Therre!

Läget just nu:

Darini har haft sin vintervila i två veckor, han har varit lite svullen i skapet och lite svullen typ i halsmandlarna.
Men nu är allt mycket bättre :)

Igår flyttade vi till ett nytt stall - Privatdelen på ridskolan. Både mamma och Björn har varit hysteriska, Hur kan man välja att ställa sin häst där? När vi har det SÅ bra! Hmm, Jag är otroligt trött på allt mörker, mörkt när jag åker till stallet, mörkt när jag jobbar, när jag kommer hem, i stallet och på vägen till ridhuset.
Nej, nu vill jag ha ljus!

Jag får nu tillgång till ridhuset, när som hellst nästan. Jag behöver inte ens gå ut om jag väljer att rida i det "nya" ridhuset. Eftersom vi har två, så kan man nästan rida vilken tid på dygnet man vill.

Imorse var det ihop släpp, han kommer nu gå med 4 andra valacker. Jag var bara liiite orolig, men han är ju så otroligt snäll, så allt gick bra.

Det känns iallafall jätte bra, och jag hoppas min motivation kommer tillbaka!
Darini verkar trivas iallafall.

Så nu, när jag får lite ljus och trevligheter i mitt liv, så kommer jag börja blogga igen :) hihi!

Snart ska jag åka upp och vara med vid insläpp, och sedan skritta honom.

Updaterar mer ikväll!




Kommentarer
Postat av: Anna S - Tävling i bloggen

Jag har en tävling i min blogg var gärna med :)

Vinn ridstrumpor eller en buff!

2011-12-13 @ 13:04:27
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0