Lindha VS Darini

3-1 !

tre pass av tre möjliga, och Darini har hållit sig i skinnet nästan hela tiden!
Idag var det monster i staketet runt utebanan, men vad gör väl de när man har fyra hova i marken? :D

Han tog igen en poäng igår när han skulle få medicin. Jag höll handen på nosryggen, och han smartskallen slängde in huvudet + mina knogar rakt in i väggen.. Hmmm 1 poäng till honom.

Men, jag tror iallafall vårat stegringsproblem är löst! Nu ska vi bara komma tillbaka där vi slutade..
Just nu ligger focus på lång och låg. Måste få honom sådär lösgjord igen.
Men Darini är en stor häst, och jag är en liten ryttare, så det tar lite tid ;) Just nu är han så sjukt stark, men inget kandar på förrens han är helt 100 igenom!
Jag är helt emot att betsla upp honom, så jag får gott bita ihop och jobba igenom den där enorma kroppen ;)


Idag var jag på min hemma klubb, min lillasyster skulle rida på ridskolan. Super duktig var hon!
Tog massor av bilder, ska se om det blev någon bra. Svårt att ta i ridhuset.
Hon red en supersöt B-ponny som heter Uffa!

återkommer med bilder.

Just nu, halv 12, väntar jag på en äppelpaj i ungnen haha!

Cya!

Lindha

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Tack för kommentaren! Jag håller helt klart med dig =)

2011-08-18 @ 11:58:15
URL: http://dressageforlife.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

missa inte sändningarna ifrån EM ikväll =)

2011-08-18 @ 18:48:40
URL: http://dressageforlife.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

e du med och svarar på fredagsfrågan? =)

2011-08-19 @ 08:56:39
URL: http://dressageforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0