Träning

Björn tog lite bilder från träningen, men hade fel inställning på kameran, (okej mitt fel), men de känns bättre att skylla på honom haha!
Den här bilden är den enda som går att se oss på ;)

Darini har på sig
Sadel: Röösli
Träns: Tror det är ett Caprifol? fast med Döbert tyglar
Gråa döskallelindor: Ullared
Vitt flaggschabrak: Ullared
Antiglidpad
Silvriga boots: Catago
Jag
Hjälm: Carat, med blingbling
Stövlar: Cavallo med blingbling
Sporremmar: ROSA med blingbling haha!
Ridbyxor:Ullared
Tröja:Vinst tröja ifrån Swedbank :P

Ska Ta kort på mina dyyngsnygga rosa sporremmar idag så ni får se ;)




Kommentarer
Postat av: Madde P

Men så snygga ni är!!O vilken kille!!Måste allt ta en titt på er IRL!! ;)

2011-04-28 @ 16:56:37
Postat av: Anna S

Jag vill se bilder på sporr-remmarna! :D

2011-04-28 @ 18:22:34
URL: http://missbelinda.blogg.se/
Postat av: angelica

vill se bilderna när du hoppar upp på den gula :DD

2011-04-28 @ 21:02:44
URL: http://ayohli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0