Onsdag.

Och idag står det Tvätt-dag på mitt schema.. kan vara det tråkigaste jag gjort.. Fast det är gött när de är gjort. Men jag förstår inte? hur mycket tvätt kan två personer få? haha
Men det som är skönt i våran tvättstuga är att vi är ju bara fyra lägenheter som delar, så det behövs aldrig bokas någon tid eller så, det är nästan alltid ledigt. Och sen kan kläderna hänga kvar tills de torkat :)
Utan att någon klagar :)

Igår spöregnade det ju verkligen. Jag tvingade ut Darini till ridhuset. Väl där så var vi pissblöta. Menmen.
Tankarna låg på Lösgöra, och lite mer lösgöra. Jag tyckte han inte släppte ner mig på ryggen, kan vara att han stått och spänt sig i hagen i allt regn. Men efter sisådär 1000 övergångar mellan galopp/Trav så blev det lite bättre. Han var inte så stel som jag upplevde de häromdagen på hoppbanan.
Idag blir det åter igen lösgörande. Sluta vs förvänd sluta på volt står på schemat. Det funkar alldeles perfekt på mr.Grå.  Sedan är det dax att börja rida igenom lite program, visst det är ca 3 veckor innan men jag känner mig själv. Jag kommer börja läsa på programmet kvällen innan.

Idag ska Faran till hoppbanan, han har blivit så sjukt fin! SYND att han inte fungerar på varken träningar eller tävlingar. Menmen, bara att aceptera :)

Och båda katterna kom med till Västerås, så nästa helg bär det av dit, sova på hotell och försöka få båda två till Champion. Vore helbra!



Cyaaa

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vilken underbar kisse :D Nakenfisar är ju så söta!

Hos oss bor det cornish rex:)

2011-04-07 @ 11:27:28
URL: http://ylvalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0