Måndag hela veckan..

Hallå hejsan!

Idag är det måndag igen då .  Helgen har ju som sagt bestått av jobb. Men idag tog jag mig ledigt igen.. haha!  

Dagen började med ett besök hos Vetrinären med en av katterna, inget allvarligt.
Sedan var Mamma och jag ute i skogen en rätt lång vända med hundarna.
Klockan 13.30 skulle hovslagaren komma igen. Känns inte som om jag gör någonting annat än o skor mina hästar. Faran hade ju tappat en och Darinis var på väg av. Men nu är det fixat.
Har även broddat ur hästarna idag oxå. Känns onödigt när det bara är lerigt.

Började med att rida Darini på hoppbanan. Och vet ni? Jag red i T-Shirt. Det var typ 18 grader varmt här, så jag var helt slut eftersom man inte är van med värmen. 
Darini gick ganska bra, men det är tur att vi ska träna på onsdag i Kristinehamn. 

Red sedan Faran, oxå på hoppbanan. Och han känndes SUPER fin! Åh, han är så underbar när han är sådär fin. ♥

Jag har alltså vart i stallet sedan 13.00 och kom hem nu, 19.50. Haha. Men sedan har vi ju mockat åt alla tre hästarna och gjort all mat osv. Sen även hunnit med lite fika!
Fikat är viktigt faktiskt ;)



  Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0