Läänge sedan..

igen.. Men, det har verkligen inte hänt någonting. Jag har jobbat sjukt många timmar för mycket, vart uppe sjukt för länge på kvällarna, och sovit sjukt för länge på morgonen.. haha!
Lite tonårsfasoner på mig? No självdiciplin.

Men men, Hästarna mår bra. Darini har haft en broddskada på frambenet. Han har varit ohalt med väldigt svullen. Så jag har promenerat och skrittat ut några dagar, Men nu verkar de gå ner.
Inget farligt, och inte på någon sena eller någonting. Jag har ju 4 brodd i varje sko på mina hästar, så jag får skylla mig lite själv! Men nu åker benskydden på honom i hagen, han är otrolig på att komma in med små sår.  Faran går så sjukt bra nu, han är så duktig :)

Måste verkligen börja ladda om inför tävlingen i påsk, Tre MSV klasser, är vi redo?
Han är redo iallafall. Och jag måste räkna med att inte ha för höga krav på mig.
På fyra tävlingar har vi kommit hem med tre andra placeringar, kul men nu när vi går upp i klasserna så måste man räkna med lite bakslag. DET gör ingenting att det går dåligt. Bara man förbättras!

slänger in en liten dagens..

Dagens humör: Ganska bra, lite trött like always.
Dagens känsla: hmm, vet inte riktigt?
Dagens irritation: Vissa bloggar.
Dagens roligaste: Ingenting än så länge
Dagens önskan: Min hästgård..
Dagens borde: Städa
Dagens beroende: Kaffe
Dagens materiella vill ha: Är faktiskt ganska nöjd, men en kamera?
Dagens nedräkning: Snart får jag ta ut min mustang :) 
Dagens vårtecken: Spöregn?
Dagens låt: Bruno Mars - Grenade





Kommentarer
Postat av: Anki A

Såg att du oxå skulle till Lillerud, kul! vi åker oxå dit =) Vilka dagar rider du? Stannar du över natten?

2011-04-06 @ 10:03:50
Postat av: Lindha

sv; Ja jag såg det, vad roligt! Såg att du oxå skulle till Mjölby först, Men det är ju mycket bättre klasser och närmare till Lillerud :)

Jag rider söndag och måndag, sj då ?

Nej vi åker fram och tillbaka, Det är så nära.

hur gör ni? :)

2011-04-06 @ 13:03:58
URL: http://lindhadressyr.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag rider oxå sönd, månd men vi stannar nog kvar tror jag ;)

2011-04-07 @ 06:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0