Kattutställning

Imorgon är det ju kattutställning! Gud vad roligt, vi åker imorgon bitt vid 5 tror jag, och sedan är vi på utställningen hela dagen, sover på hotell och sedan utställning på söndag igen!
Hoppas mina katter är lika taggade som jag :D Men de tror jag!

Igår red jag Darini på hoppbanan, med fokus på bakbenen. Jag blir tokig! Jaja liiite bättre blev de väl men..

Aldeles nyss blev det liiite för tyst här hemma, så jag smög och kollade. Då hade Barbie och Prada öppnat en av gaderoberna, så CoCo kunde smyga in och hämta ut strumpor. Det är vad man kallas PARTNERS IN CRIME!  Så Ser som sååå oskyldiga ut när jag kommer på dom. Mina hjärtan♥


Imorse var jag uppe i stallet och tog av pyjamaser och satte på utekläderna och benskydden på hästarna.
Tog även en skogspromenas med CoCo :)

Nu ska jag snart åka upp och fixa allt till hästarna och rida lite, kanske tar ett hopppass på darini, utan fokus på någonting?? Vi får se :)



Lindha

Kommentarer
Postat av: Åsa

Trevlig blogg! Hoppas utsätllningen går bra :)



Sv: Haha, ja, men jag fick faktiskt inte något skav! Fast jag måste ju erkänna att det var skönt att ta av sig dem ;)

2011-04-16 @ 10:18:49
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0