Friday, i'm in love!

Äntligen Fredag. Fredagen känns lite mer som en skön dag, ingen stress och press, Bara fredag!

Dagen började i stallet 8.15, jag vet inte vem som var tröttast, jag eller CoCo. Jag tror vi var lika!
Mamma red ut på Darini som lite omväxling, med Linda och palle. Jag är ju dressyrtant, och rider väldigt sällan ut själv. Men vad har man beridare till annars?

Lite kaffe och sedan vid 12 kom Hovslagaren och slog på en tappsko på Herr StarBoy som hade haft av den i geggan. Coco fick leka med hovslagarens hund Olivia så länge, Äntligen en hund som inte lägger sig mot honom. Som är preecis lika uppkäftig och kaxig! Det är första hunden som verkligen har vågat leka med Coco och vart lika brutal! perfekt!  Vi ska vara hundvakt åt henne under påskhelgen. Hur nyttigt som hellst för Coco. Kanske det blir hund av honom oxå? Hon var tålig, och jag tror tillochmed att Coco fick känna sig besegrad av henne ibland. Det var en brutal lekstund, men oj vad bra! De lekte på lika villkor. Jag tror CoCo hade superkul! ♥

Ikväll ska jag åka upp och pyssla med prinsarna lite igen. Jag såg i hagen att båda hade rullat sig på båda sidorna. Darini som har sitt nya Bucas på sig, haha men det ska väl användas de oxå :)
Bara hoppas benskydden sitter kvar i all lera. Igår gjorde dom det iallafall, och hängde upp dom på tork i solen. Hur gött är inte de?

Idag har även StarBoys nya benskydd kommit på posten. Så jag ska hämta ut dom sen, och prova dom ikväll. Hoppas dom passar!




Dålig bild ifrån film, men han är fin :) Kanske skulle upp liiiite mer i formen, men, det är ju vårt problem :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för tipset, ska kolla efter det när jag åker ner nästa gång :)

Hälsningar Johanna

2011-04-08 @ 18:32:46
URL: http://farags.blogg.se/
Postat av: Fluffet

Var är filmen så man kan se den?? ;)

2011-04-11 @ 13:25:50
URL: http://fluffet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0